Войти через

  • 11°C

Вторник, 04 октября

InDriver бағдарламасында ұмтылатын топ-5 зат

TINFO
TINFO
Служба новостей

Алматы, 19 шілде, 2022 жыл: inDriver компаниясы – көлік және тұрмыстық қызметтердің халықаралық IT-платформасы – алғаш рет 2022 жылы қалалық немесе қалааралық сапарлардан кейін Қазақстан тұрғындарының көлікте қалдырған, ең жиі ұмытылатын заттарының рейтингін жариялайды.

InDriver - да ұмтылатын топ-5 зат 

  1. Сөмкелер мен пакеттер (27%)
  2. Ұялы құрылғылар (21%)
  3. Әмиян (15%)
  4. Банк карталары (13%)
  5. Киім және аксессуарлар (12%)
  6. Өзге (12%)
  1. Көбінесе пайдаланушылар көліктерде «Сөмкелер мен пакеттер» санатындағы заттарды ұмытады. Бұл заттар барлық табылған заттардың үштен бір бөлігін (27%) құрайды.
  2. Рейтингте екінші орынды ұялы құрылғылар алады: негізінен бұл телефондар. Қазір қолында телефоны жоқ адамды елестету қиын, әсіресе егер ол мобильді қосымшаның көмегімен сапарға тапсырыс берсе. Оны жанындағы орындыққа қою, көліктен түскенде ұмытып кету сияқты табиғи нәрсе.
  3. Үшінші орында әмияндар. inDriver қызметінде пайдаланушылар сапардың барлық шарттарымен тікелей келіседі және олар оны қолма-қол немесе аударым арқылы төлей алады. Кейде жолаушылар ақша төлегеннен кейін әмияндарын сөмкеге салуды ұмытып кетеді.
  4. Ең танымал төртінші орында банк картасы. Жолда сіз көп нәрсені жасай аласыз, әсіресе сапар ұзақ болса (бұл жерде «inDriver.Intercity» көмектеседі). Бұл істердің ішінде банктік картасыз жасалмайтын онлайн-сатып алулар болуы мүмкін.
  5. Бесінші орында "киім және аксессуарлар"болды. Жадағай, қалпақ, қолшатыр, қолғап, орамал өнеркәсіптік масштабта көлік салонында қалады.

Дегенмен, көліктердің салоныңда әртүрлі заттар қалды: торттар мен балалар ойыншықтарынан бастап, маңызды құжаттарға дейін, тіпті қалыңдықтың гүл шоғы да қалып кетуі мүмкін.

 

inDriver анықтамалық үстелі пайдаланушыларға жоғалған элементтерді табуға және қайтаруға көмектеседі. Міне, осындай ақпараттың барлығы осында, өйткені саяхат аяқталғаннан кейін пайдаланушылар бір-біріне кедергі жасай алмайды. Алайда, егер жолаушы затын жоғалтып алса, немесе жүргізуші бірдеңе тауып алса, ол жай ғана қолдау қызметіне хабарлай алады, ал зат иесін табады. Бұл жағдайда қолдау қызметінің  мамандары пайдаланушылардан бір-біріне телефон нөмірлерін беруге бөлек рұқсат сұрайды. Ұмытылған заттарды «inDriver Курьерлер» қызметі арқылы тасымалдауға болады.

***

Компания жайында

inDriver-жаһандық IT-компания. Бүгінгі таңда inDriver-әлемнің 45 елінің 640-тан астам қалаларында қол жетімді, әлемдегі ең жылдам дамып келе жатқан онлайн-сапарға тапсырыс беру қызметі. Ол 130 миллионнан астам рет жүктелген. InDriver қызметіндегі жолаушылар тасымалынан басқа, курьерлік қызметтерді, жүк және қалааралық қызметтерді таба аласыз, басқа қызметтерді ала аласыз.

inDriver Калифорния штатындағы Маунтин-Вью қаласында орналасқан және Солтүстік пен Оңтүстік Америка, Азия, Таяу Шығыс, Африка және ТМД елдерінде өңірлік хабтарды басқарады. Компанияда 1900-ден астам адам жұмыс істейді.

2021 жылдың басында inDriver компанияны 1,23 миллиард долларға бағалаған Insight Partners, General Catalyst және Bond Capital компанияларының 150 миллион долларлық инвестициялық раундынан кейін бір мүйізді мәртебеге ие болды.

Толығырақ ақпарат www.inDriver.com сайтында.

Это может Вас заинтересовать